Acousoft – retailsoftware voor audiciens
Audicien Assist van AcouSoft is een winkelapplicatie die de registratie, aanpassing, ondersteuning, verkoop en nazorg van hoortoestellen onderhoud. Met behulp van deze applicatie kunnen alle beroep gerelateerde handelingen worden verricht. Door de Cloudswitch (API) koppeling te activeren bespaar je veel tijd omdat de volgende gegevens automatisch worden bijgewerkt in je iMUIS Online administratie:
- Debiteuren
- Alle verkopen op factuur worden automatisch geboekt als verkoopboeking.
- Alle verkopen per kas inclusief uitgaven per kas worden automatisch in het dagboek Kas geboekt.
- Alle Financiële mutaties op Kas nivo (per kas betaalde facturen en voorschotten per kas).
- Cloudswitch-koppeling
- €11,-
-
-
-
- Koppel met de module Cloudswitch al je administratie(s) aan Acousoft.
- Online boekhouden met de module Financieel.
- Altijd flexibel en modulair uit te breiden!
-
-
- Abonneer direct
Over Accousoft
AcouSoft Informatisering is gespecialiseerd in het ontwikkelen van programmatuur op het gebied van audiologie. Wij leveren producten en diensten aan audiciens en zorginstellingen. Hierbij moet men denken aan zowel front als backoffice oplossingen voor de audicien branche waarbij het elektronisch declareren naar de diverse zorgverzekeraars een belangrijke plaats inneemt. Met al onze kennis en ervaring kunnen wij oplossingen op maat bieden.