Mijn Kantoor

Deel dit bericht met anderen..
Share on Facebook
Facebook
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

Mijn Kantoor

Door de koppeling tussen Mijn Kantoor en iMUIS Online behoort het bijhouden van CRM gegevens in verschillende oplossingen tot de verleden tijd. Daarnaast automatiseer je eenvoudig werkprocessen op het gebied van boekhouding, aangiftes, rapportages en communiceer je dit via Mijn Kantoor met  je klant.

Wat is er gekoppeld aan iMUIS Online?

De koppeling synchroniseert de relaties (bedrijven en contacten) tussen iMUIS Online en Mijn Kantoor. De volgende data wordt daarin meegenomen: Relatienummer, Naam, Adres, Postcode, Plaats, Telefoon, Email (klant), Rechtsvorm, IBAN nr + BIC en Kvk nummer.

Door het beschikbaar hebben van deze data binnen Mijn Kantoor kun je eenvoudig werkprocessen automatiseren samenhangend met boekhouding, aangiftes en rapportages en deze via Mijn Kantoor communiceren met je klant. Door de integratie met Mijn Kantoor kun je je CRM uitbreiden met alle voor de accountancy relevante velden en vanuit een volledige database je services en diensten voor je klanten organiseren. Binnen Mijn Kantoor is aan de iMUIS Online klanten een eigen dossier gekoppeld, die gedeeld is met je klant. Vanuit dat dossier werk je samen met je klant, accorderen, gegevens uitwisselen en documenten en rapportages inzien is vervolgens eenvoudig via de Mijn Kantoor webportal of de Mijn Kantoor app. Je maakt je werkomgeving compleet met de klant timeline, notities, taken en single sign on naar voor je klanten en collega’s relevante overige applicaties.

 

Over Mijn Kantoor

Portal, mobile app, workflows, CRM, dossier en integratieplatform voor de accountancy in één. Met Mijn Kantoor haal je een krachtig platform in huis waarbij functionaliteit in de vorm van apps worden aangeboden aan je medewerkers en je klanten. Wij geloven dat accountancy leidt tot de beste dienstverlening als diensten gestandaardiseerd zijn en worden gestuurd op doorlooptijd en voortgang. Samenwerken met clienten op basis van een gedeeld dossier, waarbij de klant zelf dossierstukken aanlevert en altijd inzicht heeft in de status en voortgang van de diensten die hij heeft afgenomen. Administratieve taken zoals accorderen, ondertekenen, WWFT en onboarding regel je zo makkelijk mogelijk in via procesautomatisering.

Met als basis een specifiek Accountancy CRM en een directe integratie tussen werkprocessen, klantcommunicatie, teamcommunicatie, taken en dossier is Mijn Kantoor een van de eerste totale oplossingen die klantgericht en online samenwerken met de klant mogelijk en leuk maakt.

Deel dit bericht met anderen..
Share on Facebook
Facebook
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin