Payt

Deel dit bericht met anderen..
Share on Facebook
Facebook
0Share on LinkedIn
Linkedin

Automatiseer met Payt je debiteurenbeheer

De software van Payt automatiseert je debiteurenbeheer, waardoor je betalingen sneller binnen hebt en er veel minder tijd aan kwijt bent. De koppeling van Payt aan je iMUIS Online administratie(s) zorgt ervoor dat je debiteurenbeheer zoveel mogelijk automatisch verloopt. Maak je een factuur in je iMUIS Online administratie, dan haalt Payt deze automatisch op. Payt verstuurt vervolgens de factuur per e-mail of post naar je klanten. Door de koppeling weet de software van Payt direct of je klant de factuur binnen de gestelde betalingstermijn heeft betaald of niet. Heeft de klant dat niet gedaan? Dan zorgt Payt dat er automatisch een herinneringstraject start. Het traject richt je zelf in en met één druk op de knop kun je het pauzeren of stopzetten. Zo houd je de regie over je eigen debiteurenbeheer.

Facturen en herinneringen versturen via Payt

Payt biedt een klantenportaal waar jouw klant inzicht in alle openstaande facturen heeft, facturen direct kan betalen en vragen kan stellen.De facturen die je in iMUIS Online maakt, kun je vanuit Payt verzenden (in pdf, UBL en XML) en vanuit jouw naam en e-mailadres, voorzien van je eigen logo en bedrijfsgegevens. Payt is direct aangesloten op het SimplerInvoicing netwerk.

Start een automatisch incassotraject

Wanneer je klant de openstaande factuur niet betaalt, kun je ervoor kiezen om een incassobureau of deurwaarder in te schakelen. Ook kun je gebruik maken van het automatische incassotraject via de software van Payt. Met Payt start je het incassotraject zonder tussenkomst van een incassobureau. Op het moment dat je klant na herhaaldelijke herinneringen de vordering niet heeft voldaan, loopt het facturatieproces over in een geautomatiseerd incassotraject. Je behoudt het rechtstreekse contact met de klant in plaats van via een tussenpersoon. Tijdens het automatische traject wijst Payt jouw klanten op verschillende manieren op de openstaande vordering. Hiermee bouw je een dossier op dat voldoet aan de Wet op Incassokosten (WIK). Dit dossier kan ook automatisch worden overlegd aan derden, zoals een deurwaarder.

Het incassotraject via Payt bespaart je als ondernemer veel tijd en ergernissen, maar bovenal voorkom je dat de klantrelatie wordt verstoord. Bij Payt betaal je een vast, laag bedrag per incassotraject. Eventuele wettelijke incassokosten die je je klant mag opleggen, worden op jouw rekening betaald. Of je kunt je klant deze kosten kwijtschelden in het kader van de relatie.

Over Payt

Payt is het grootste debiteurenbeheerplatform van Nederland.  Zij gaan de uitdaging aan om het debiteurenbeheer van je organisatie persoonlijker, efficiënter en effectiever te maken. Dat doet zij door het debiteurenproces te automatiseren, zonder daarbij het belang van persoonlijk contact tussen klant en debiteur uit het oog te verliezen. Payt bewijst dat facturen betaald krijgen makkelijker, effectiever en sneller kan. Kijk hier voor meer informatie.

Deel dit bericht met anderen..
Share on Facebook
Facebook
0Share on LinkedIn
Linkedin