Simple Simon werkbonnen
Ontwikkeld door Simple-Simon

Geschikt voor KING Versies
Ontwikkelaar
Terug naar applicaties overzicht
Over de applicatie
Tarieven

Simple Simon werkbonnen

Versimpel je werkproces met de werkbon app van Simple-Simon. Digitaliseer je werkbonnen en neem afscheid van de papieren rompslomp. Hiermee bespaar je op tijd, kosten en verhoog je kwaliteit! Dit kan heel eenvoudig via de desktop en je favoriete smartphone of tablet.

Simple-Simon bestaat uit een kantoormodule en een app. De kantoormodule wordt door de medewerkers op kantoor gebruikt om de werkbonnen in te plannen bij de collega's in de buitendienst. De buitendienstmedewerkers gebruikt de app om met de werkbonnen te werken.

De slimme werkbon app is geschikt voor o.a. installateurs, loodgieters, bouwbedrijven, schoonmaakbedrijven, ICT, beveiligingsbedrijven, transport & logistiek, hoveniers etc. en kent goede beoordelingen.

 

Verhoog je kwaliteit met Simple-Simon

Versnel het proces

De werkbonnen kunnen voor buitendienstmedewerkers worden ingepland in een handig weekschema. De status van een werkorder wordt met verschillende kleuren aangeven. Je kunt gebruikte artikelen registeren, foto's nemen, checklists invullen en de handtekening van de klant vragen. Daarbij kun je zowel online als offline werken en inzicht verkrijgen in de reistijd, het aantal gewerkte uren, de pauzes en de klantinformatie.

Maak minder fouten

Geen vergeten werkbonnen of gemiste afspraken meer. Geen gemiste omzet door vergeten, verloren of slecht gevulde werkorders. Snelle en foutloze communicatie tussen het kantoor en de buitendienst zorgt voor een correcte factuur.

Communiceer sneller

Omdat de medewerkers gebruik maken van de Simon-app die in real-time synchroniseert, worden alle gegevens direct naar de kantoormodule gestuurd. Op deze manier kunnen kantoormedewerkers de status van de werkorder inzien en hierop reageren indien nodig. Heen en weer bellen is verleden tijd!

 

Hoe werkt de koppeling?

Via de kantoormodule van Simple-Simon is de koppeling met KING Finance heel eenvoudig in te regelen. Binnen een paar klikken is de koppeling gereed. Lees meer over de koppeling.

Vervolgens werkt de data synchronisatie tussen Simple Simon en KING Finance op twee manieren:

De werkbon maak je aan in Simons kantoorprogramma of met de Simon App. Zodra de werkbon gereed wordt gemeld en gearchiveerd, dan wordt de werkbon binnen enkele minuten doorgestuurd naar KING Finance. Van deze werkbon wordt automatisch een verkooporder aangemaakt in KING Finance. De verkooporder is dan gereed voor facturatie.
In KING Finance kan je een offerte/verkooporder aanmaken die je vervolgens kan ophalen met Simple-Simon. De offerte/verkooporder wordt dan binnen Simple-Simon een werkbon. Zodra de werkbon gereed wordt gemeld en gearchiveerd, wordt de werkbon binnen enkele minuten doorgestuurd naar KING Finance. De offerte is dan gereed voor facturatie.

Bij een koppeling tussen Simple-Simon en KING Finance, is KING Finance leidend als het gaat om debiteuren en artikelen. Debiteuren in KING Finance zijn beschikbaar als “klant” in Simple-Simon. Materialen in KING Finance zijn beschikbaar als te “verbruiken artikelen” op de werkbonnen.


Het gebruik van de koppeling resulteert in de volgende voordelen:

Factureer sneller en maak minder fouten;
Simon haalt al je klanten, artikelgroepen, artikelen, verkoop-orders uit KING Finance en deze zijn direct beschikbaar in Simon;
Je werkbon handel je af in Simple Simon, de gearchiveerde werkbonnen worden automatisch terug gestuurd als verkooporder;
5 minuten later nadat jouw werkbon gereed is kan de factuur al verstuurd worden naar de klant;
Eenvoudig zelf te regelen, binnen 5 minuten is je koppeling gereed;
Je kunt de koppeling volledig geïntegreerd testen met behulp van een test account;
De koppeling is in te regelen via jouw Simon omgeving bij ‘integraties’;
De integratie is volledig naar eigen wens te personaliseren.

An error has occurred. This application may no longer respond until reloaded. Reload 🗙