Simplicate

Deel dit bericht met anderen..
Share on Facebook
Facebook
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

Simplicate

Combidesk biedt je de mogelijkheid om automatisch een koppeling te maken tussen Simplicate CRM en iMUIS Online. In Simplicate kun je onder meer facturen maken en versturen. Met de koppeling worden deze facturen en relaties automatisch bijgewerkt in je boekhouding. Als de betalingen binnen zijn, worden deze door iMUIS Online teruggekoppeld naar Simplicate. Je ziet dus in zowel je boekhoud- als CRM-pakket of de factuur is betaald.

Hoe werkt de koppeling?

  • Deze integratie is volledig automatisch. De synchronisatie vindt ieder kwartier plaats, waardoor je boekhouding realtime is bijgewerkt. Accountants hebben dan ook een actueel beeld van hun klant.
  • Er kan een eenmalige export worden uitgevoerd om bestaande Simplicate facturen naar iMUIS Online te synchroniseren. Dit kan vanaf het begin van deze maand, dit boekjaar of vanaf het begin van een kwartaal.
  • Simplicate contacten en bedrijven worden automatisch gesynchroniseerd als contact in iMUIS Online.
  • Btw-tarieven zijn gekoppeld aan de btw-tarieven in iMUIS Online.
  • Grootboekrekeningen worden als omzetgroepen van Simplicate naar iMUIS Online meegegeven. Hiervoor dient de naamgeving van de omzet groep te beginnen met de omzetrekening, gevolgd door een spatie (bijv. 8010 Omzet webshop). De grootboekrekeningen dienen ook in iMUIS Online beschikbaar te zijn.
  • Betaalstatussen: wanneer een boeking in iMUIS Online is betaald, krijgt de bijbehorende factuur in Simplicate (na een kwartier) de status ‘Betaald’. In combinatie met de bestaande bankkoppelingen in iMUIS Online krijg je een volledig gesloten en geautomatiseerde facturatie.

Wat heb ik nodig?

Ga naar de MUIS Apps in iMUIS Online en vind Simplicate in de categorie “CRM” of via de zoekfunctie.

Voordelen

  • Actuele gegevens in zowel iMUIS Online als in Simplicate
  • Tijdbesparend
  • Minder handwerk dus minder foutgevoeligheid
  • Online service & support
  • Volledig cloudbased

Over Simplicate

Simplicate maakt gebruiksvriendelijke business software waarmee je je kernactiviteiten integraal beheert en stroomlijnt, van CRM en projectmanagement tot en met facturatie. Eenvoudig te implementeren en te koppelen aan andere tools. Hiermee maakt Simplicate jouw werk makkelijker. Zodat jij je kan concentreren op de dingen waar je goed in bent.

Deel dit bericht met anderen..
Share on Facebook
Facebook
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin