Teamleader CRM
Combidesk biedt je de mogelijkheid om automatisch een koppeling te maken tussen Teamleader CRM en iMUIS Online. In Teamleader CRM kun je onder meer facturen maken en versturen. Met de koppeling worden deze facturen en relaties automatisch bijgewerkt in je boekhouding. Als er betalingen binnen zijn, worden deze door je online boekhoudpakket teruggekoppeld naar je CRM-software. Je ziet dus in zowel je boekhoud- als CRM-pakket of de factuur is betaald.
Hoe werkt de koppeling?
- Deze integratie is volledig automatisch. De synchronisatie loopt ieder kwartier waardoor je boekhouding realtime is bijgewerkt. Accountants hebben daardoor een actueel beeld van de administratie van hun cliënt.
- Er kan een eenmalige export worden uitgevoerd om bestaande Teamleader facturen naar iMUIS Online te synchroniseren. Dit kan vanaf het begin van deze maand, dit boekjaar of vanaf het begin van een kwartaal.
- Teamleader contacten en bedrijven worden automatisch gesynchroniseerd als contact in iMUIS Online.
- Btw-tarieven kunnen worden gekoppeld aan verschillende grootboekrekeningen in iMUIS Online.
- Grootboekrekeningen worden naar iMUIS Online meegegeven. Voorwaarde is dat de grootboekrekening ook in iMUIS Online beschikbaar dient te zijn.
- Betaalstatussen: wanneer een boeking in iMUIS Online is betaald, krijgt de bijbehorende factuur in Teamleader de status ‘Betaald’. In combinatie met de bestaande bankkoppelingen in iMUIS Online krijg je een volledig gesloten en geautomatiseerde facturatie.
Wat heb ik nodig?
Voordelen
- Actuele gegevens in zowel iMUIS Online als in Teamleader CRM
- Tijdbesparend
- Minder fouten
- Online service & support
- Volledig cloudbased
Over Teamleader CRM
Teamleader biedt een all-in-one tool voor CRM, facturatie en project management. Een integratie met al je favoriete tools is daarbovenop mogelijk, terwijl je er ook nog tijd en geld mee uitspaart. Eenvoudig te gebruiken!