Overstappen
Overstapservice MUIS Software
Overstappen boekhoudpakket
Overstappen van het ene naar het andere boekhoudpakket, daar zien veel mensen tegenop uit angst dat het tijdrovend en veel gedoe is. Met de overstapservice van MUIS Software is dat niet nodig. Je hoeft namelijk bijna niks zelf te doen. Wij regelen het voor je en begeleiden je naar iMUIS Online.
Met de overstapservice word je huidige administratie overgezet naar je nieuwe iMUIS Online omgeving. Wat je zelf moet doen? Volg onderstaande stappen.
1. Contact
Neem contact op met de verkoopafdeling van MUIS Software om de overstap naar iMUIS Online in te plannen
2. Auditfile
Lever een XML Auditfile aan in een .XAF bestand (dit is inclusief debiteuren- en crediteureninformatie)
3. Balans
Lever een proef-/saldibalans of kolommenbalans aan van de te converteren jaren
4. Aan de slag
Je bent klaar om aan de slag te gaan!
Overstappen accountant
Het kan uiteraard ook voorkomen dat je van accountant wisselt. Met iMUIS Online kun je zonder problemen overstappen van de ene naar de andere accountant met behoud van je iMUIS Online abonnement.
Met de overstapservice word je iMUIS Online omgeving overgezet naar je nieuwe accountant. Wat je zelf moet doen? Volg onderstaande stappen.
1. Contact
Vul het overstapformulier in en stuur deze per e-mail naar verkoop@kingsoftware.nl. De verkoopafdeling van MUIS Software zal contact met je opnemen om de overstap te regelen
2. Wie is de betaler van het abonnement?
Jij? MUIS Software zet je abonnement om naar je nieuwe accountant.
Je accountant? Vraag via je nieuwe accountant een nieuw iMUIS Online abonnement aan.
3. Waar staat je iMUIS Online administratie?
Bij MUIS Software? Wij verplaatsen je administratie naar de omgeving van de nieuwe accountant.
Bij je accountant? Je accountant moet een back-up maken.
4. Werkt je nieuwe accountant met iMUIS Online?
Ja? Vertel ons wie je nieuwe accountant is. Wij zetten je administratie en abonnement over.
Nee? Je nieuwe accountant vraagt een starterspakket aan. Na de aanvraag zetten wij je administratie over.